#memories

its so called memory

Alhamdullilah lagi dua hari ja umat Islam nak berpuasa. 
perasaan tu bercampur baur. yelah bulan ramadhan la bulan yang paling mulia, bulan keampunan, bulan di mana umat islam dapat berbuat ibadah tanpa ada gangguan kecuali diri sendiri.
foremost and forall bulan bulan ramdhan la bulan untuk buat amal kebajikan dan mengeratkan silaturrahim. 

Di kesempatan itu, acewah macam novel la plak. iolss pun dapat la menghabiskan masa berbuka haritu di tanggal 25 Jun bergathering walaupun xcukup lagi ahlinya. yang ada masa ja yang mai berbuka haritu. yang lain ada hal. xpa ya awak2 kita rancang lain tahun depan kalau berkesempatan bertemu bulan ramadhan lagi. allahu sedihnya.. 

sambung balik , pilih punya pilih tempat, KFC jadi sasaran, well budak-budak bru habis matrik dan sy ni bdak yang xdpt bantuan kewangan pun kecuali sendirian berhad ja. KFC tu pun meriah la dgn gelak ketawa para gadis yang macam2 cerita nak dikongsi. lama kot xjumpa. macam2 yang dishare kan. paling best skali bab mengusik si gebu la "Amira Aisyah" . dpat nama gebu macam mana, biarlah rahsia. at the end of meeting tu, semua dok beli makanan family order. 
bersalam-salaman semua , balik la umah masing-masing. rindu nak jmpa lagi. raya ni in sha Allah.
BEBUDAK SEWEL IMISSS UOLSS

dua tahun sekali harungi SPM, gila-gila depa, sedih depa, sakai depa, merapu depa. semua dok ada. habis SPM ada yang smbung Matrik, ada yang masuk Uni ,ada yg Kirija. dan aku dan Khaty ambik STPM (SIJIL TUNGGU PEMINANGAN MALAYSIA) hahahaa..

:)


p/s ada gambo sikit. and thanks to my little sweet cousin sebab temankan


gebu yang tutup muka


dari kiri belakang
tini, hana , and myself

dari kiri depan
mira, pah(syasya), mimah (president)

love from we olss

Comments

Popular posts from this blog

spirits of live

TUN M BACK ON RULES!!!!